Venkovní pohybové aktivity

Pohyb je pro lidské zdraví velice prospěšný a obzvláště, pokud je nějaká vhodná sportovní aktivita provozována venku, na čerstvém vzduchu. Existuje spousta možností, jak se venku zdravě hýbat, ať už individuálně nebo třeba ve dvojici či s vašimi přáteli. Některé druhy venkovních pohybových aktivit můžete spojit třeba s výletem do určitého místa. Na to je nejvhodnější jízdní kolo. Protože svět ze sedla kola vypadá hned veseleji a zábavněji.
romantická jízda na kole
DRUHY VENKOVNÍCH POHYBOVÝCH AKTIVIT A POTŘEBNÁ VÝBAVA
– nordic walking (speciální hole, pohodlná obuv)
– kolo (jízdní kolo, cyklistická helma a případná další výbava – tachometr, láhev na pití..)
– inline brusle (brusle, helma, chrániče na ruce a kolena)
– procházky, túry (pohodlné boty, funkční nebo outdoorové oblečení, batoh)
– koloběžka (koloběžka do města nebo do terénu, helma)
– běh (pohodlné běžecké boty, funkční oblečení)
– jogging, neboli svižná chůze (pohodlná obuv a oblečení)
 
Možnosti zaznamenávání kilometrů, spálených kalorií, času a dané trasy
– tachometr na jízdní kolo
– krokoměr
– speciální hodinky
– různé chytré aplikace do mobilního telefonu
 jízda na inlinech
Praktické a chytré aplikace do mobilního telefonu vám nejen spočítají ujetou nebo ušlou trasu v kilometrech, ale také pomocí GPS zaznamenají vaši cestu do mapy. Budete tak mít dokonalý přehled o tom, kudy jste jeli a jak dlouho vám cesta trvala. Zároveň se všechna tato data ukládají a vy tak máte přehled o tom, třeba kolik jste ujeli kilometrů celkem během posledního měsíce nebo třeba půl roku. Stačí se jen kdykoliv přihlásit do dané aplikace a můžete si prohlížet různé přehledy.

Pokud tedy provozujete nějakou takovou aktivitu, vyzkoušejte tyto šikovné aplikace a mějte přehled o uběhnutých nebo ujetých kilometrech a také o spálených kaloriích. Ideální věcička třeba pro vaše hubnutí.